Nejčastějšími příčinami bývají:
Nevyžádaná pošta
Zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou (SPAM) a složku Koše. Toto je nejčastější příčina nedoručení autorizačního e-mailu do schránky. Ujistěte se, že máte vypnuté všechny filtry nevyžádané pošty, včetně greylistingu a podobných mechanismů.
Plná schránka
Ověřte, zda e-mailová schránka není plná.
MX záznamy
Zkontrolujte, zda má doména správně nastavené MX záznamy v DNS.
Přeposílání pošty
Máte-li nastaveno přeposílání pošty na jinou adresu, může být e-mail zamítnut kvůli SPF. To se děje často v případě přeposílání pošty do freemailové schránky typu @seznam.cz, @centrum.cz, @volny.cz, @gmail.com atd. V takovém případě autorizační e-mail nemá šanci být doručen.
Zdržení ve frontě
Jak je to dlouho, co jste aktivovali SSL certifikát? Někdy e-mail může dorazit se zpožděním až několika hodin.