Řešení svépomocí
- Vaše uživatelské jméno je Vaše e-mailová adresa.
- Pokud máte více než jednu schránku, zkuste ve svých e-mailových schránkách dohledat některý z e-mailů od nás (vždy z domény ssls.cz). Potvrzení o registraci, objednávkách, přijatých platbách, vystavených fakturách apod. totiž vždy zasíláme na e-mailovou adresu, která je zároveň Vaším uživatelským jménem.
- Často se nemůžete přihlásit, protože rozlišujeme VELKÉ a malé znaky. Pokud jste tedy při registraci uvedli například Jan.Novak@me.com, ale při přihlášení vyplníte jan.novak@me.com malými písmeny, tak přihlášení selže.
Také se mohlo stát, že jste při registraci uvedli e-mail s "překlepem", například jmeno@example.czz. V takovém případě postupujte dle instrukcí vpravo.
Potřebuji pomoc
Pokud se Vám stále nedaří přihlásit, kontaktujte nás e-mailem na adrese:
Máte-li u nás zakoupen alespoň jeden certifikát, uveďte v e-mailu pokud možno alespoň číslo objednávky a doménu, abychom Váš účet mohli správně identifikovat.
Prosíme, připravte se, že můžeme požadovat odpověď na náhodnou kontrolní otázku dle interních předpisů. Bezpečnost Vašeho účtu je naší prioritou a v této věci jsou pracovníci naší podpory nekompromisní.
Vyřízení žádosti o zaslání správného uživatelského jména můžete urychlit digitálním podpisem e-mailu kvalifikovaným certifikátem nebo důvěryhodným komerčním certifikátem obsahujícím Vaše celé jméno, pokud takový máte. Jméno či alespoň název firmy v certifikátu se musí shodovat s údaji Vašeho účtu.
V krajním případě Vás můžeme požádat o zaslání dokladu totožnosti (občanský či řidičský průkaz nebo pas); jakékoliv osobní doklady budou neprodleně po ověření totožnosti trvale smazány.